2016. Téli szezon az első részek alapján

Egész sok új animének adtam ebbe a szezonban esélyt, a párhónappal ezelőtti “animés besokallás” után, ráadásul ahhoz mérten hogy múlt szezonban egyetlen anime nem volt amit követtem volna, ez egész nagy szó. Más kérdés hogy foggalmam sincs hogy valójában ebből hány marad amit ténylegesen végig is fogok nézni. Azt azért szögezzük le hogy az iparrak kapcsolatos régi írásaim állnak, és ez a szezonra is bebizonyosul. Nem kezdem el taglalni, majd csak egy különposztban, de az Ipar grafikailag (is) borzalmasan visszaesett, és ezt nem csak a belekezdett animék, hanem a Trailerek alapján is mondom.

77968

Az Ajin a mocsok ronda, szinte ótvar 10 forintos CGI grafika ellenére is a leghangulatosabb és talán legizgalmasabb kezdést mutatta be, hozzátéve hogy csak ennek az animének az elejét ismertem (a manga miatt) előre, ez szerintem nagyon is szép teljesítmény. Az animétől van elvárásom, minimum annyi hogy amit a Tokyo Ghoul animében morális szálakat elcsesztek, itt nem fogják. Tudni illik hasonló bizonyos szinten ez a mű.


77957

A Boku Dake ga Inai Machi egy remek kezdést mutatott be, ahogy észrevettem a közösségi pontozás alapján a szezonban a legjobban áll, és nem csodálom. Bár egyenlőre nem történt olyan epikus dolog érezhető hogy jönni fognak még fordulatok, amit személy szerint nagyon várok. Az egyetlen gondom hogy a nyomasztó hangulatot, nem mindig tudja fent tartani.


77551

A Bubuki Buranki egy átlagshounen, magyarázatok nélkül egy különleges világan, amiben minden szinte új. Ha az első két részben nyújtott szintet hozza, akkor talán nem fogom dobni… talán. Mellesleg nagyon olcsó CGI grafikával van megáldva szegény.


77478

A Dimension W… hát nem is tudom, bele sem akartam kezdeni, aztán még is belekezdtem, egyenlőre eléggé olyan… semmilyen. Legalább is mint sci-fi eddig elég száraz a történetről sincs túl sok, de mivel a Darker than Black írója csinálja, kap még egy-két rész esélyt.


77976

A Hai to Gensou no Grimgar egy mára elég elcsépelt alapstoryt próbál meg új köntösbe önteni. Csak sajnos elég sok dolog kidob a dologból, és az első két rész inkább volt unalmas, ez az anime áll legközelebb a dobáshoz egyenlőre.


77842

A Prince of Stride: Alternative alap elgondolása, mégpedig hogy egy futó-parkour klubbot mutasson be nem rosz. Csak sajnos a klisés gagyi karaktereken, és az átlag sportanimés történeteken szerintem csúnyán elvérzik. Látványos, de nem izgalmas, se a belső monológok nincsenek kidolgozva, de egyenlőre még a karakterek sem igazán férnek meg egymás mellett.


76236

A Sushi Police trailerek alapján viccesnek tűnt, de a valóságban nagyon más tészta. A rövid részek mellé konkrétan semmi másról nem szólt az első rész mint a Chihayafuru-t kommentálják. Ennyi. Ezután én dobtam.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to 2016. Téli szezon az első részek alapján

  1. Árpád says:

    A Boku dake ga Inai Machi nagyon tetszik, végre valami új. Anno nagyon szerettem a Ghost Hound-ot, bár ugye ott a karakterdizájn kicsit mphf lett a szellemvilágban, de volt hangulata. Kicsit hasonlónak érzem ezt is. A DimensionW a jópofa főhős miatt lehet érdekes, abból is megnéztem az első két AA-s részt – történetileg igaz tucat sci-fi. Ha ezt a dimenziós torzulást gore-ba nyomják, akkor még lehet, hogy lesz valami bája majd. 🙂

  2. mta2000 says:

    Én ennél jóval több animébe kezdtem idén bele, de ezek közül 5+3 olyan sorozat van, amit tényleg tartok is valamire és el is várok tőlük valamit.
    1. Ajin – még ezzel a katasztrofális grafikával is az egyik legjobb, ahogy te is mondtad, többet nem tudok mondani
    2. Boku dake ga Inai Machi – Már az alapötlet is tetszett, úgyhogy kíváncsi leszek, milyen lesz, amikor tényleg beindul a történet (remélem, be fog indulni a történet, és nem lesz végig ilyen… nem is tudom milyen.)
    3. Ansatsu Kyoushitsu 2 – Remélem egy kicsit többet megtudunk Polip-sensei múltjáról, bár még mindig a humoré a főszerep (amit nem is bánok. Jó ez így vígjátéknak…)
    4. Divine Gate – Egy igencsak sablonos shounen, nem túl sok eredetiség szorult bele, de még így is az első pár rész kategóriákkal beelőzte az általad említett Bubuki Buranki-t. (Nálam, természetesen)
    5. Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu – Nem várok el tőle sokat, csak annyit, hogy tartsa meg azt a szintet, amit az első részben mutatott, mert az nagyon bejött belőle.
    6. Dimension W – Igaz, hogy az első rész nem győzött meg túlzottan, de remélem, valamit kihoznak még belőle, mert érdekes az elképzelés.
    7. Hai to Gensou no Grimgar – Nem várok tőle sokat, de ez legalább nem ugyan arra a sémára építkezik, mint az összes többi hasonló mű (pl. SAO vagy Danmachi). A főszereplők között vannak fiúk – lányok, nincs háremszál, a főszereplő nem úgy jön a képbe, hogy egymaga le tudná győzni a főgonoszt, satöbbi, hanem itt szerencsétlen kölyköknek még a leggyengébb szörnyekkel is meggyűlik a bajuk. Ez az, ami ténylegesen bejött nekem.
    8. HaruChika – Nem szeretem a zenés animéket, viszont a Hyouka-t nagyon bírtam anno, úgyhogy ha ebből is lesz egy feleannyira jó SoL – ifjúsági krimi (ha használhatom ezt a “kategóriát” rá) akkor már megérte megnézni.

    • -Haseo- says:

      Koro-ékat majd én is fogom nézni, de szerintem csak ha vége, nem szezonosan. Meg lesz kedvem a Monstert és a Mushishi Zoku Shout le kellene darálni, érzem hogy azok megérdemlik. 😀

  3. Silver-sama says:

    Nem egyenlőre, hanem EGYELŐRE :). Nem ugyanaz 🙂

  4. xx18Rolandxx says:

    Az Ajin-nal olyan szinten nem tudok zöldágra vergődni, hogy az már fáj.Egyrészt utálom a mocsok szar látványát és emiatt el se akarom kezdeni de aztán mindig elkezd érdekelni, hogy mi fog történni és megnézem az aktuális részt.

    A Boku Dake az egyik kedvencem a szezonból de igazán ütős akkor lesz ha szépen kibontják a rejtélyt és a magyarázatokat is sikerült jól megcsinálniuk bár a manga az mostanában fog befejeződni.

    A Grimgar heti egyszeri szórakozásnak elmegy de semmi extra.

    Amit még tudok ajánlani az a Schwarzesmarken. Érdemes belekezdeni még ha a pokolba is kívánod a Muv-Luv-ot (ahogyan én is ) mert a Marken eddig kilométerekkel jobb annál.

  5. Csíkos Oroszlán says:

    Én csak egyet mondok barátom. Aki fizet, az diktál. Gondolom te nem csengeted ki a heti 5000 jent mangára meg mindenféle biszbaszra, úgyhogy a te véleményed sajnos nem lesz mérvadó.

    Nekem sem szimpatikus amerre az anime-világ halad, de nyilván a közönség ezt kívánja. Amúgy régen is volt egy rakás kaki, csak a rosszakra ki emlékszik már?

    Ez a piac a fiatalokra, tinédzserekre épül. Nekik nem fogsz egy Monstert eladni mert 2 rész után bealszanak rajta. (Mondjuk én is)

    Hidd el, ha a hozzád hasonlók hoznák a profitot, olyan anime-t meg mangát kapnál, hogy magad alá csinálsz…

    A piac mindig igazodik az igényekhez, a kereslethez. Bizonyosan láttad a Bakuman-t. Hát erről szól ez az egész.

Leave a comment