Seirei Tsukai no Blade Dance

Seirei Tsukai no Blade Dance

(2014, 12 Epizód, Harem)

Szezononként kell egy hárem anime nézni, létfontosság. – Hogy én most az előző mondattal mekkorát hazudtam.. – Lényegé hogy elkezdtem, és folytattam, de nem azért mert hű de jó volt, csak nézette magát, bár már az elején is kétszer majdnem hagytam, és hogy lássátok mennyire nem volt kedvem ehhez az utolsó részhez, majdnem két hetet késtem. Ja igen, és nem ez volt az ilyen téren legérdektelenebb anime, mert még az unalom varázsiskolája, vagyis a Mahouka Koukou még hátra van. Értem én hogy kell fanservice, nincs bajom vele, már azon kívül hogy a mai animékbe már iszonyatosan erőltetik. Viszont azt elvárnám hogy legyen már benne valami… valami történet esetleg jó karakterek, de ebben nem igen akadt.vlcsnap-2014-10-18-22h02m51s107

Komolyan ha ennyire pénzt akarnak akkor jöjjön már az a Queen’s Blade negyedik évad, az legalább nem cenzúrázza szarrá magát, hanem az egész egy CSÖCSTENGER! Persze oda is bele van erőlte…. bár mondat közben jöttem rá hogy ott már szinte létszükség volt az a elég sokat mutató ecchi. Mondjuk ha már el kezdtem offolni akkor kifejteném bővebben, valahogy a QB például a szememben soha sem akart többnek látszani mint egy tipikus ecchi, ellentétben azzal ami manapság divat. Én minden esetre a Queen’s Blade lenne az egyetlen olyan ecchi, aminek nincs érdembeli története, de mégis valamiért érdemelne folytatást. De térjünk rá a pengetáncra. A történetünk szerint…. őőőő…. na jó szerintem a történetet hagyjuk, mivel egy alibizés volt az egész, az alapját tudnám ismertetni. Fantasy világban járunk ahol a szellemeket az emberek betudják szelídíteni és használni eredeti illetve fegyver formában is. Mint kiderült csak nő képes szellemet szelídíteni, de persze főhősünk kismillió év óta az első aki férfiként is tud. Ezért bekerül egy iskolába ahol ilyen szellem szelídítők vannak és kezdődik a hárem time, mivel az iskolában ő egyedül férfi. “Barátokat” azért talál, legelőször Clair Rouge-t.vlcsnap-2014-10-18-22h02m54s159Mint történet nem igazán lehet róla mit mondani, még ezen a három soros mondaton is 5 percet gondolkodtam hogy mit lehetne még. Volt szó valami pengetáncról, meg az anime történelem Hetven hatmilliomodik démon nagyúrról, meg hogy Kamito-nak van köze hozzá, meg hogy Kamito nem is Kamito mert régen Cross Desinger volt… De egyszerűen annyira fókusz vesztett, és érdektelen lett az egész hogy nem igazán érdekel. Igazából a legnagyobb baj az volt hogy az anime a játékidő MINIMUM felében a szokásos hárem ecchis baromkodások mennek. Meg jöttek a szokásos párosok, a Tsundere, a Yangire, a Moe, a Loli, komolyan már azon röhögtem volna a legnagyobbat ha a végére az igazgatónő is beáll, és akkor már Milf is. Nem viccelek egyébként ha azt mondom hogy az animében nem volt maximum egy másik férfi szereplő Kamito-n kívül. Mindenki nő volt, ami abban az esetben nem lett volna baj ha legalább a fanservice mellé érdekesek lettek volna, de sajnos egyiknek sem volt normálisan kidolgozott személyisége. Ez egyébként Kamito-ra is igaz, csinált mindent, meg semmit egyszerre. Nem egy rész full összevisszaság volt, váltották a fanservice jelenetek egymást és ennyi. Sőt ha jól emlékszem volt olyan rész ami konkrét nem állt másból.vlcsnap-2014-10-18-22h03m01s204A Zenéket és a grafikát sem tudom nagyon dobálni, OST-k terén, hát nem igazán hallottam kiemelkedő vagy maradandó darabot. Opening sem igazán tetszett, viszont az Ending az fun volt, bár kicsit messze esik az anime stílusától. Grafika elment, de semmi eget rengető, a szokásos csili vili ecchis grafika volt. Összességében nem igazán voltam érte oda, valahogy vártam hogy a végén hátha lesz valami, de nem lett, mikor körülbelül megtudtunk volna valami nagyobb horderejű dolgot vége lett az animének. A nagyon elvakult fanservice fanoknak ajánlom, akiket nem zavar ha konkrétan semmi történet sincs.

This entry was posted in 2014. Bookmark the permalink.

Leave a comment